Handelsbetingelser
Generelle oplysninger
Virksomhed: Nordlín
CVR-nr.: 44970902
Adresse: Pottemagervej 12 7100 vejle
E-mail: support@nordlin.dk
Webshop: www.nordlín.dk
Priser og betaling
Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. 25 % moms. Prisen på tidspunktet for bestillingen er den gældende pris.
Betaling kan ske med følgende betalingsmetoder:
- Dankort / Visa / Mastercard
- MobilePay
- Apple Pay / Google Pay
- Andre kort eller betalingsformer angivet i checkout
Beløbet trækkes først, når ordren er afsendt.
Levering
Vi leverer med GLS til Danmark og udvalgte EU-lande.
Leveringstiden er typisk 1–3 hverdage fra bestilling.
Fragtomkostninger vises tydeligt under checkout. Fri fragt tilbydes ved ordrer over 449, medmindre andet er angivet.
Afhentning efter aftale er muligt, kontakt os venligst først.
Fortrydelsesret
Du har 14 dages fortrydelsesret, regnet fra den dag du modtager din ordre.
For at gøre brug af fortrydelsesretten skal du kontakte os på e-mail og tydeligt oplyse, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv betale for returnering af varen.
Varen skal returneres i væsentlig samme stand og mængde, som du modtog den. Emballagen må ikke være ødelagt, og varen må ikke være taget i brug.
Returnering
Returpakker sendes til:
Nordlín
Pottemagervej 12
7100 vejle
Vi modtager ikke pakker sendt uden omdeling (fx til pakkeshops).
Når vi har modtaget og godkendt din retur, tilbagebetaler vi beløbet inden for 14 dage via samme betalingsmetode.
Reklamation
Som forbruger har du 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Det betyder, at du kan klage over fejl og mangler, som var til stede ved leveringen. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen
Ved godkendt reklamation tilbyder vi reparation, ombytning, prisafslag eller refundering.
Kontakt os på support@nordlin.dk inden du sender varen retur.
Personoplysninger (GDPR)
Vi behandler dine personoplysninger med respekt og i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning (GDPR). Oplysninger videregives kun til tredjeparter, når det er nødvendigt for ordrebehandling (fx fragtfirma).
Læs vores privatlivspolitik for mere information.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, kan du kontakte os på support@nordlín.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2, 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal: ec.europa.eu/odr
Forbehold
Vi tager forbehold for:
- Tastefejl og prisfejl
- Udsolgte varer
- Leveringsforsinkelser hos fragtfirma
- Ændringer i produktspecifikationer